zaterdag 26 maart 2016

Het gaat zoals het gaat. (WieWaarWat.TV) BLOG 2. 26-03-2016 / 27-03-2016

http://www.WieWaarWat.TV

Hallo mensen,
Leuk dat julie mijn blog bezoeken en bereid zijn om mijn teksten te lezen.
Dit is even een blogje met de familie,.. een filmpje gemaakt vanuit fragmenten van de 1e dag die we gezellig samen beleefden in het Bilderberg Hotel in Garderen (Speulderbos).
Adres: Speulderbosweg 54
3886 AP Garderen
Telefoon: +31 (0)577 46 15 46
E-mail: speulderbos@bilderberg.nl

Als blogger zou ik graag meer volgers krijgen, ... daarom vraag ik je om mij eventueel een mailtje te sturen naar WieWaarWat.TV@gmail.com als je mijn teksten leest en mijn filmpjes graag ziet.

Ook kan je natuurlijk op Youtube een opmerking achter laten,..
Of je kan mij toevoegen op facebook en mij echt persoonlijk volgen.


Deze video heb ik dus op 26 Maart 2016 gemaakt in Gelderland.
In dit filmpje zie je mijn familie,.. tenminste het gedeelte wat verbonden is vanuit mijn vaders kant,.. 
(DEZE VIDEO IS PRIVE GEDEELD)
In het begin zie je mij in de auto met mijn 2 nichtjes uit Alkmaar, Isa en Emma.
Eenmaal in het hotel aangekomen is mijn vader bezig met het indelen van de kamers op nummer en kijken we naar een aantal kamers in het hotel in Gelderland, Galderen, Speulderbos.

We doen jaarlijks een familie weekend, waarin we met elkaar veel leuke dingen doen,
Wandelen, fietsen of gewoon gezellig eten en op de hotelkamers een spelletje spelen.
Vandaag hebben we het spel: hartenjagen gespeeld.
Zie de spelregels via deze link.

GASTERIJ ZONDAG
Met auto's zijn we naar het restaurant gegaan waar we heerlijk hebben gegeten.
Ik ben vegetarier, maar dat was voor dit restaurant geen probleem, want ik kreeg een heerlijk Lente-uien soepje,.. daarna een hoofdgerecht van groenten in een beslag gefrituurd met heerlijke aardappeltjes en friet en als dessert kregen we een bord vol lekkernij en super lekker ijs.




Ik zoek in de late uurtjes nog even de receptie op om te vragen of ik achter de PC mag.
Voor deze computer is een inlog code nodig, die ik van de receptionist krijg.
Het is even zoeken, maar na een paar printjes, krijg ik een code waarmee ik kan inloggen op de computer in de hal van het hotel.


Even een kort verslagje van de dag:

Het is 1:17 ... dus eigenlijk alweer 27 Maart 2016. Vannacht om 3:00 gaat de zomertijd in, dus er is minder tijd om te gaan slapen. Hoewel ik zou willen, voel ik te veel adrenaline door mijn lichaam en geniet ik van de energie om even te gaan schrijven.



Mijn familie ... een groep van 17, waarvan ik 1 persoon ben slapen al,...


Als enigste ben ik waarschijnlijk nog wakker, 
maar het is een goede plek hier in de hal om even te gaan zitten.

We slapen 2 nachten  in het hotel in Garderen. Het is pasen en dat vieren wij.
De 1e avond was super gezellig en we hebben heerlijk gegeten bij een restaurant in Garderen op de Apeldoornsestraat.




 De 2e avond aten we in het restaurant bij het hotel.
Ook daar was het eten fantastisch.
Als vegetarier werd ik ook heerlijk verwend.
Het dessert met een heerlijke brownie vond ik echt super top. Perfect gevuld met amandelen.

De groepsfoto werd gemaakt tijdens de wandeling in het bos via de zelfontspanner van Bernadine, ..
zie de dame op de foto links onder.

Zowel Bernadine als Julia zijn juffies en geven les op een basisschool. De meeste van onze familie leden komen uit Venray, en de rest uit Huissen en Alkmaar
 Overdag hebben we dus heerlijk gewandeld, zelfs de zon was aanwezig en dat maakte de dag echt fijn.



Omdat mijn zus echt van Geocashing houdt, hebben we overdag en savond's een opdracht uitgevoerd via de app op haar telefoon hebben we een route-zoektocht gedaan ... wat uiteindelijk altijd erg leuk is omdat je dan met elkaar gaat zoeken en geniet van een leuke wandeling en de verassing aan het einde....





video 2: dag 2 / 27 Maart 2016

Op de kamer heb ik in de middag met de helft van de groep genoten van een drankje en wat chippies,... en de andere helft ging in het restaurant zitten om daar te lunchen.


 
De accomodatie in Garderen is echt super, schoon, kwalitatief en perfect verzorgd.


 Bilderberg Hotel in Garderen (Speulderbos).
Adres: Speulderbosweg 54
3886 AP Garderen
Telefoon: +31 (0)577 46 15 46
E-mail: speulderbos@bilderberg.nl



Even een korte brainstorm sessie:
Je bent wie je bent en je doet wat je doet.
Maar wat je ook doet,... 
het kost energie en tijd voordat je de resultaten bereikt die je zou wensen.
Daarvoor heb je dus tijd nodig.


Je bepaalt zelf welke keuzes je maakt en welke richting je op gaat.
Niets is zo veranderlijk als de mens, ... maar wat als jij zelf bezig bent met die verandering en er moeite mee hebt dat de verandering gaande is.

Je groeit, Je leert, Je bepaalt wat je wel wil en wat je niet wilt.
Dit is een proces van ouder worden, ..

Elke dag sta je weer voor nieuwe keuzes.
Het begin van het kiezen van je keuzes is de basis van een verandering die je dag bepaalt, 

Maar ook 1 keuze heeft effect op alle volgende keuzes en is de basis van elke verandering.



Na het zoeken is er vinden.
Iedere dag weer begint het met een keuze, .. doe ik het wel of doe ik het niet.
Opstaan is een van die dingen die je vanuit je gevoel automatisch doet.
Ook voor naar bed gaan is dit een moment van spanning en energie wat bepaalt wanneer je moe bent en voelt dat je rust nodig hebt of dat je weet dat je nog vol energie zit en niet kan slapen.

Soms helpt het om een kopje koffie te drinken voordat je gaat slapen, omdat 
Caffeine helpen kan tegen insomnia (slapeloosheid).
Echter helpt dit niet als geluidsoverlast en trillingen een rol spelen in je slaap-onderbrekingen.

Het niet slapen of slecht slapen kan heel veel spanningen en stress met zich mee brengen.
Daarom is het nodig dat je een rust plek kan vinden, zowel snachts als overdag moeten we ons lichaam goed verzorgen en dien je voldoende te drinken, eten en bewegen.
Denk daar aan dat je dit in een gezonde mate doet, maar ook op een gezonde en goede verantwoordelijke manier.

Als je jezelf voorbij streeft door te hoge doelstellingen na te streven, dan kan spanning en stress ook een boosdoener zijn in je leven.

Weet daarom hoe je omgaat met Rust, Reinheid en Regelmaat.

Geniet van elk moment en laat je nooit leven door de druk van de wereld.


https://www.bilderberg.nl/garderen/hotel-t-speulderbos/


De zomertijd is begonnen.
De klok is van 3:00 naar 4:00 gegaan.
Het is nu Zondag en wakker worden in het Hotel hier ia heerlijk. Lekkere frisse boslucht, want de deur van het balkon heb ik open gezet en de regendruppels vallen zachtjes maar hoorbaar.
Op tv kijk ik naar een prachtig fragment van de film
Fly Away Home ... een film over ganzen die door de hulp van mensen worden geleid door het vooruit vliegen met een grote gans-zweefvliegtuig.

Geschreven door : Stijn Gabeler / http://www.WieWaarWat.TV
http://www.timeanddate.com/worldclock/netherlands/amsterdam

Geen opmerkingen:

Een reactie posten